Attention: this page does not exist in English, you have been redirected to Nederlands

E-commerce: Ik zou niet aanwezig kunnen zijn bij de levering. Kan ik de verkoper en/of de postoperator dat laten weten?

Sommige internethandelaars bieden de mogelijkheid om het bezorgadres te wijzigen tijdens de behandeling van de zending. Het is mogelijk dat voor die optie moet worden betaald.

De postoperator die belast is met de levering van je bestelling kan ook de mogelijkheid bieden om het bezorgadres te wijzigen wanneer je niet aanwezig bent. Meestal ontvang je die informatie in het kader van het volgen van de zending.

  • Tip 1: Verwittig de postoperator van jouw afwezigheid, indien mogelijk.  Doe je een beroep op een andere persoon om de zending te ontvangen, stel die dan ook in kennis daarvan en zorg voor een volmacht ingeval de identiteit gecontroleerd wordt.
  • Tip 2: Om zeker te zijn dat je geen levering mist, kan je jouw pakje laten leveren in een postpunt. Via de site www.postaalpunt.be vind je alle postpunten van alle operatoren binnen een straal tot 10 km van het adres dat je hebt ingevoerd. Niet alleen vind je daar het precieze adres, maar ook de openingstijden van de verschillende postpunten.